პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
შეფასების
კრიტერიუმები
|
1
|
2
|
3
|
4
|
კვლევა
|
მოსწავლემ ვერ
მოიძია ინფორმაცია თემის შესახებ
|
მოსწავლემ მოიძია
ინფორმაცია,დახმარების შედეგად
|
მოსწავლემ მოიძია
მცირე ინფორმაცია თემის შესახებ
|
მოსწავლემ მოიძია
სრულყოფილი ინფორმაცია
|
განსხვავებები
|
მოსწავლეს არ
შეუძლია განსხვავება იპოვოს მოძიებულ ინფორმაციას შორის
|
მოსწავლე აკეთებს
განსხვავებებს,მაგრამ ვერ ასაბუთებს
|
მოსწავლე აკეთებს
განსხვავებებს,მაგრამ არ არის სრულყოფილი მისი ინფორმაცია
|
მოსწავლე აკეთებს
განსხვავებებს და ასაბუთებს დამაჯერებლად
|
პრეზენტაციის
გაფორმება და დიზაინი
|
მოსწავლემ ვერ
შეძლო პრეზენტაციის გაკეთება
|
მოსწავლემ გააკეთა
პრეზენტაცია,მაგრამ ვერ შეძლო სურათებით გაფორმება
|
მოსწავლე იყენეს
სურათებს ტექსტებთან ერთობლიობაში,მაგრამ არ გამოუვიდა სრულყოფილი პრეზენტაცია
|
მოსწავლე ძალიან
კარგად იყენებს სურათებს და ტექსტებს პრეზენტაცია საინტერესო და სრულყოფილი რომ გამოვიდოს
|
ინფორმაციის
გაცნობა აუდიტორიისათვის
|
მოსწავლე ვერ წარმოადგენს თემას გასაგებად
|
მოსწავლე ბუნდოვნად
წარმოადგენს თემას,მაგრამ არაარგუმენტირებულად
|
მოსწავლე წარმაოდგენს
თემას გასაგებად და მაგრამ ვერ ამყარებს არგუმენტებით
|
მოსწავლე წარმაოდგენს
თემას გასაგებად და ამყარებს არგუმენტებით
|
No comments:
Post a Comment